11. 11. 2022

Jak bude vypadat kancelář budoucnosti?

Způsob, jakým pracujete a jaké nástroje při podnikání využíváte, se s dobou neustále mění. V posledních letech se například objevily nové a efektivnější způsoby práce v kanceláři a mimo ní. Tyto změny jsou výsledkem neustále snahy o vyhovění potřebám pracovníků, kteří se snaží maximalizovat svůj výkon a využívat dostupné zdroje. V současné době jsou hnacími motory, které vedou efektivitu práce právě spolupráce, mobilita, konektivita, udržitelnost a reakce v reálném čase.
Tak jak byly kabely pro připojení k internetu a zastaralé vybavení (např. fax) nahrazeny bezdrátovým připojením, ergonomickým nábytkem a tablety, jsou i klasické typy kanceláří přetvořeny na virtuální sídla, coworkingové prostory a virtuální asistenci.

1. Design

Když přemýšlíte o kanceláři budoucnosti, vaše mysl se přemístí na místa, jako je např. sídlo společnosti Google. Avšak ne všechny malé nebo začínající podniky mají takové možnosti různého rozdělení kanceláří, technického vybavení a „volnosti výběru“ pro své zaměstnance.
Design prostor vašeho podniku však není jen o nábytku. To jaké vybavení a design dalších aspektů zvolíte je váš branding. Navíc, správně dizajnované pracovní prostory mají schopnost stimulovat konverzaci, spolupráci a kreativitu.
Tradiční hierarchie a uzavřené prostory budou brzy minulostí. Společnosti přehodnocují způsob, jakým vytvářejí a udržují komunitu a mezilidská spojení. Velikým trendem v současnosti jsou také otevřené prostory, recepce a zasedací místnosti.

2. Změna kultury

Majitelé podniků a podnikatelé mají v současnosti skvělou příležitost zlepšit své postupy, dosáhnout vyšší míry růstu a dokonce ušetřit peníze. Proto je nezbytné mít na paměti, že koncept kanceláře budoucnosti není založen na super moderním prostoru nebo technickém vybavení. Stále více společností se zajímá o individuální potřeby svých zaměstnanců, což v praxi znamená podpora pracovního prostředí a spolupráce.
V dnešní době je už možné práci vykonávat plně na dálku a místo klasického, mít virtuální sídlo, na případné meetingy si pronajmout konferenční místnost nebo také nechat si doručovat poštu na vybrané místo.

3. Řešení na míru

Kromě coworkingových prostorů a virtuální kanceláře, které představují značné úspory na nájemném a vybavení, mají podnikatelé také k dispozici řadu řešení pro komunikaci, správu, asistenci nebo ukládání dat v systémech jako Cloud. Řešením současnosti je také profesionální správa pošty.
Dobrou zprávou je, poskytovatelé těchto služeb chtějí, aby jejich zákazníci maximalizovali svůj čas a efektivitu a proto nabízejí flexibilní plány a řadu možností podle individuálních požadavek podnikání. Pokud například musíte být v neustálém kontaktu se svými zákazníky a dodavateli, můžete si najmout recepční, přičemž táto služba muže být součástí poskytovatele virtuálního sídla.
Využívejte také cloudová řešení, abyste měli kdykoliv a kdekoliv přístup k vašim informacím a používejte nástroje, jako jsou dokumenty Google, které vám dají příležitost spolupracovat na dálku a v reálném čase.
Své počítače nezapomeňte chránit antivirovými programy a firewall.

Další články

11. 1. 2025

Virtuální Sídlo Firmy a P.O. BOX v Praze – Rychlé a Efektivní Řešení pro Vaši Firmu v roce 2025

15. 12. 2024

Virtuální sídlo jako řešení pro digitální nomády

3. 12. 2024

Jak virtuální sídlo usnadňuje expanzi na český trh pro zahraniční firmy

30. 11. 2024

Virtuální sídlo firmy ještě dnes

Kde nás najdete?

Kontakt

    Kontaktní formulář

    S potvrzením se vám ozveme do 24 hodin.

    Zavřít