Jak zvolit tu správnou konferenční místnost?
Konferenční místnosti slouží k pracovním setkáním a schůzkám. Hledáte konferenční místo v centru Prahy a přemýšlíte, jak zvolit tu správnou? Jak konferenční místnosti dělíme a v čem se jednotlivé typy liší? To vše se dozvíte s následujícím článku.
Typy a odlišnosti našich konferenčních místností
Konferenční místnosti rozdělujeme podle počtu osob, které je mohou plnohodnotně využívat, jejich postavení a taktéž dle účelu.
Huddle room
Moderním a stále oblíbenějším prostorem pro týmová setkávání jsou takzvaná huddle spaces. Velikostí se podobají malých konferenčních místnostech, zpravidla bývají vybaveny nadstandardními audio a video technologiemi.
Malá konferenční místnost
Malá zasedací místnost je nejčastěji určena pro setkávání menšího týmu, tedy čtyř až šesti osob. Standardně je vybavena konferenčním stolem spolu s odpovídajícím počtem čalouněných nebo kancelářských židlí. Samozřejmostí je také připojení k internetové síti.
Klasická konferenční místnost
Velká konferenční místnost je prostor umožňující jednání větších skupin s počtem členů v řádech desítek, v našich prostorách až čtyřiceti osob. Je určena pro pořádání meetingů a školení.
Přednášková místnost
Jak již název napovídá, že tyto prostory slouží k přednáškám. Bývají však využívány také k pořádání větších školení, workshopů, prezentování nebo ke vzdělávacím kurzům.
1 to 1 místnost
V této místnosti dochází k důvěrným hovorům, svým uspořádáním je vhodná například pro vedení pohovorů nebo jiných individuálních schůzek.
Kde nás najdete?
Kontakt
- Pobřežní 249/46
186 00 Karlín - (+420) 776 292 909
(+420) 774 643 867
Po-Pá: 10 - 17 hod - companyLK@seznam.cz
odpovíme do 24 hodin