12. 11. 2022

Jak zvolit tu správnou konferenční místnost?

Konferenční místnosti slouží k pracovním setkáním a schůzkám. Hledáte konferenční místo v centru Prahy a přemýšlíte, jak zvolit tu správnou? Jak konferenční místnosti dělíme a v čem se jednotlivé typy liší? To vše se dozvíte s následujícím článku.

Typy a odlišnosti našich konferenčních místností

Konferenční místnosti rozdělujeme podle počtu osob, které je mohou plnohodnotně využívat, jejich postavení a taktéž dle účelu.

Huddle room

Moderním a stále oblíbenějším prostorem pro týmová setkávání jsou takzvaná huddle spaces. Velikostí se podobají malých konferenčních místnostech, zpravidla bývají vybaveny nadstandardními audio a video technologiemi.

Malá konferenční místnost

Malá zasedací místnost je nejčastěji určena pro setkávání menšího týmu, tedy čtyř až šesti osob. Standardně je vybavena konferenčním stolem spolu s odpovídajícím počtem čalouněných nebo kancelářských židlí. Samozřejmostí je také připojení k internetové síti.

Klasická konferenční místnost

Velká konferenční místnost je prostor umožňující jednání větších skupin s počtem členů v řádech desítek, v našich prostorách až čtyřiceti osob. Je určena pro pořádání meetingů a školení.

Přednášková místnost

Jak již název napovídá, že tyto prostory slouží k přednáškám. Bývají však využívány také k pořádání větších školení, workshopů, prezentování nebo ke vzdělávacím kurzům.

1 to 1 místnost

V této místnosti dochází k důvěrným hovorům, svým uspořádáním je vhodná například pro vedení pohovorů nebo jiných individuálních schůzek.

Další články

28. 8. 2023

Mindfulness na pracovišti: Jak zvýšit koncentraci a snížit stres

19. 8. 2023

Digitální Marketing v rychle se měnícím světě: Nové kanály a taktiky

12. 8. 2023

Budování udržitelného podnikání: Ekologické trendy a strategie

6. 8. 2023

Umění emočního vedení: Jak budovat zdravé vztahy se zaměstnanci

Kde nás najdete?

Kontakt

    Kontaktní formulář

    S potvrzením se vám ozveme do 24 hodin.

    Zavřít